دوربين مداربسته | خريد دوربين مداربسته دوربين مداربسته | خريد دوربين مداربسته .

دوربين مداربسته | خريد دوربين مداربسته

چاپ لبخند مركز تخصصي چاپ كارت ويزيت لوكس و خاص

 


كارت ويزيت خاص و لاكچري به شما و كسب و كار شما كمك مي‌كند تا نسبت به افراد ديگر كه كارت ويزيت دارند، خاص تر به نظر برسيد. معمولا شركت ها و افرادي كه مشاغل خاص دارند، از اين نوع كارت ويزيت لاكچري خاص استفاده ميكنند. خاص بودن اين نوع كارت ويزيت لوكس را مي توان از نوع چاپ ، برش و جنس كاغذ آن تشخيص داد.

كارت ويزيت لاكچري چيست؟

 


كارت ويزيت ها نشان دهنده ي برند شما اطلاعات تماس و نوع محصول و خدماتي را كه ارائه ميدهيد را نشان ميدهد و همراه شعار كه مفهوم برند را بيان مي‌كند. و مهم ترين مسئله در آن ظاهر و زيبايي كار است كه مخاطب را ترغيب مي كند. كه كارت ويزيت را مطالعه كند.

ولي وقتي از كارت ويزيت لاكچري صحبت مي كنيم ، از كارت هاي باكيفيت با ظاهري خاص و شيك صحبت ميكنيم كه كيفيت كار شما را به مشتريان شما نشان ميدهد. همچنين مي تواند به كسب و كار شما كمك كند تا مزيت رقابتي پيدا كند و مردم را وادار كند كه شخصاً از شركت شما بازديد كنند.

از كارت ويزيت خاص و لاكچري معمولا چه افرادي استفاده مي كنند؟

كارت ويزيت خاص براي پزشكان

كارت ويزيت لاكچري وكلا

كارت ويزيت خاص عكاسي

كارت ويزيت خاص براي ارايشگاه

كارت ويزيت لاكچري پوشاك

ساده ترين و پركاربردترين ابزار تبليغاتي براي معرفي كسب‌ و‌ كار شما يك كارت ويزيت خاص است به طور كلي كارت ويزيت ها به سه شكل عمودي، افقي و مربعي چاپ مي شوند. در واقع طراحي صحيح و چاپ مناسب كارت ويزيت خاص نكته‌اي است كه همواره بايد به آن توجه داشت؛ به طور مثال چگونگي درج اطلاعات، استفاده از لوگوي تجاري، توجه به توناژ رنگي و جنس مناسب آن از موارد حائز اهميت بوده. افزودن سطح UV، نقره‌كوب و طلاكوب به كارت نيز از ديگر مواردي است كه مي‌تواند زيبايي ظاهري آن را چندين برابر كند و به شما يك كارت ويزيت لاكچري بدهد.

چاپ كارت ويزيت لاكچري مي تواند نگاه ها را به سمت شما جذب كند.

 

كارت ويزيت شيشه اي

كارت ويزيت هاي مختلفي وجود داريد يكي از جذاب ترين نوع آنها كارت ويزيت transparent و مي باشد كه در ايران به كارت ويزيت شيشه اي معروف است ترنسپرنت درواقع يعني نامرئي و قابليت نمايان شدن اجسام پشت خود را داريد ، اما كارت ويزيت شيشه اي ويزيت شفاف و شيشه اي بسيار كمياب و پرطرفدار مي باشد. استايل خاص اين نوع كارت ويزيت باعث افزايش روز افزون طرفدارانش مي شود.

ضد آب بودن كارت ويزيت شفاف يكي از ويژگي ها آن است و اين نوع كارت ويزيت هيچ گاه شكسته يا كهنه نمي شود يكي از ويژگي ها كه بايد در نظر بگيريد ماندگاري كارت ويزيت است زيرا ر صورتي كه كارت ويزيت نزر افراد باقي بماند و دور انداخته نشود احتمال بازخورد بهتر براي كسب و كار شما را دارد ، قطر كارت ويزيت شيشه اي يا شفاف معمولا 5 ميل است و سايزهاي مختلف يا استاندارد توليد و چاپ مي شود لبه هاي كارت ويزيت شيشه اي گرد است طوري كه در جيب يا كيف افراد مشكل از نظر پارگي ايجاد نكند چاپ لبخند توليد كننده انواع كارت ويزيت هاي خاص و لاكچري در ايران و اولين مجموعه است كه اقدام به واردات دستگاه هاي پيشرفته چاپ كرده است

 


كارت ويزيت كرافت چيست ؟

كاغذ كرافت نوعي كاغذ با مقاومت بالاست. كه از خمير كاغذ شيميايي توليد شده‌است.

كاغذ كارت ويزيت كارافت به طور طبيعي قهوه ايي بوده. اين كاغذ در ضاخمت هاي متنوع در بازار موجود است.

به دليل خاص بود جنس ورنگ كاغذ كارت ويزيت كرافت در طرح ها و تركيب رنگ هاي خاص موجود است.

كرافت در زبان آلماني به معني قدرت است كه نشان دهنده مقاوم بودن كارت ويزيت كرافت است.

در كل محصولاتي كه با كاغذ كرافت ساخته مي‌شوند به كيفيت بالا شناخته مي‌شوند.

 


سفارش كارت ويزيت خاص : 09353027579


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۷:۴۵ توسط:مجيد موضوع: نظرات (0)

چاپ لبخند مركز چاپ كارت ويزيت PVC و پلكسي

 


اگر به دنبال يك كارت ويزيت خاص و لاكچري هستيد دو مدل كارت ويزيت را به شما معرفي مي كنيم كه شايد نظر شما و هر مخاطب ديگر را جلب كند كارت ويزيت پلكسي و PVC

 


كارت ويزيت PVC چيست؟

 


نوعي كارت ويزيت پلاستيكي است كه متداول ترين متريالي كه براي ساخت آن ها استفاده مي شود PVC است. در نتيجه به آن ها كارت ويزيت PVC گفته مي شود. PVC مخفف پلي وينيل كلرايد است، يك ماده پلاستيكي ارزان قيمت كه كارت شناسايي استاندارد از آن ساخته شده است.

 


كارت هاي PVC، كه به طور گسترده به عنوان كارت هاي پلاستيكي شناخته مي شوند، به دليل سطح صاف، به چاپگرهايي غير از چاپگرهاي جوهر افشان يا ليزري سنتي نياز دارند. فرايند انتقال حرارت براي كارت ويزيت هاي پلاستيكي است. اين فرايند يك لايه رنگي را روي سطح صاف و پلاستيكي اعمال مي كند.

 


هنگامي كه سيني كارت جوهر افشان PVC داريد، مي توانيد روي كارت هاي PVC جوهر افشان چاپ كنيد. كارت هاي PVC جوهر افشان داراي روكش هاي خاصي هستند كه به آن ها اين اجازه را مي دهد كه جوهر چاپگر شما را جذب كنند.

كارت ويزيت PVC چگونه چاپ مي شود؟

كارت ويزيت PVC رنگي با استفاده از طيف رنگي كامل چاپ مي شوند. اين كارت ها با چاپ ديجيتال، متن و گرافيك كامل رنگي و سپس تزريق اين چاپ در دو لايه پلاستيك شفاف ايجاد مي شوند. اين كار از چاپ محافظت مي كند و به كارت اجازه مي دهد تا به رنگ مات يا براق باشد و اين امكان را مي دهد، حتي دقيق ترين گرافيك را ايجاد كرد.

 

 


هر رنگ روي پلاستيك در دماي 400 درجه فارنهايت و همچنين تحت فشار زيادي اعمال مي شود تا بهترين چسبندگي به سطح حاصل شود. هر رنگ به صورت جداگانه در طي يك مرحله جدااعمال مي شود.

كارت ويزيت PVC استفاده و كاربرد بالايي دارد

از كارت ويزيت PVC مي توان براي اهداف بصري يا تعاملي استفاده كرد. مشتريان مي توانند از كارت هاي داراي ماشين آلات يا فناوري ديگر براي ذخيره يا بازيابي اطلاعات مربوط به محصولات يا خدمات تجاري شما استفاده كنند.

 


كارت ويزيت pvc سازگار با محيط زيست است

بسياري از كارت ويزيت هاي PVC از مواد بازيافتي ساخته شده و ضايعات كارت هاي كاغذي در محل هاي دفن زباله ما را كاهش مي دهد. اين يك راه عالي براي شركت شما براي حمايت از محيط زيست و ايجاد يك تصوير مثبت در نظر مشتريان احتمالي شما است.

آيا با چاپ پلكسي آشنايي داريد ؟

چاپ روي پلكسي يكي از رايج ترين انواع چاپ فلت بد مي باشد. در اين مقاله سعي شده است شما رو با چاپ plexi بيشتر آشنا نماييم. پلكسي يك نوع ماده با ظاهر بسيار شفاف است كه شفافيت آن از شيشه هم بيشتر است. اين ماده مقاومت خيلي خوبي در مقابل سرما، گرما و نور خورشيد دارد.

 


اين ويژگي‌ها در كنار مزاياي بسياري كه استفاده از اين ماده دارد باعث شده تا به عنوان ماده‌اي كاربردي شناخته شود و مخصوصا در صنعت تبليغات و دكوراسيون از آن بسيار استفاده شود. از پلكسي در ساخت استندهاي تبليغاتي، تريبون‌هاي سخنراني، جعبه‌ي گلاس و… استفاده مي‌شود.

 


كارت ويزيت پلكسي چيست؟

 


چاپ كارت ويزيت پلسكي : امروزه يكي از متنوع‌ترين و رايج‌ترين نوع چاپ فلت‌بد، چاپ روي پلكسي است. پلكسي نوعي ماده با ظاهري بسيار شفاف است كه شفافيت آن گاهي از شيشه هم بيشتر مي‌باشد. ورقه‌هاي پلكسي گلاس، نوعي پليمر سخت هستند كه داراي ويژگي‌هايي چون برون نمايي و مقاومت زياد بوده و در جاهاي مختلفي، مانند عايق صوتي و حرارتي، دكوراسيون، تبليغات و… كاربرد دارد. اما چيزي كه چاپ را متمايز مي‌كند، خاصيت انعطاف‌پذيري آن است. چاپ پلكسي گلاس جزء بهترين انتخاب‌ها براي تبليغات محيطي است. چاپ پلكسي گلاس براي انجام كارهاي طراحي علائم، پوسترهاي تبليغاتي يا چاپ عكس در اندازه‌هاي متفاوت انجام مي‌شود.

كاربرد چاپ روي پلكسي

استفاده از پلكسي زياد است و چاپ بر سطح آن بالاست و علاوه بر استفاده آن در تبليغات در دكوراسيون داخلي هم از آن استفاده مي شود. علاوه‌بر اين دو مورد براي موارد بسيار ديگري وجود دارند كه در آن به كار برده مي‌شود. كه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

استفاده از چاپ گلاس در دكوراسيون داخلي و براي مواردي مانند آسمان مجازي، آكواريوم، سقف كاذب (ابروباد)، پارتيشن بندي، ساخت دكور، تايل سقفي و… . چاپ براي سقف كاذب به اين صورت است كه مي‌توان با طرح‌هاي آسمان، آسمان مجازي، ابر و باد، آكواريوم، شكوفه، گل و برگ و نقش‌هاي مدرن ديگر چاپ plexi گلاس را انجام داد و با نورپردازي، تصويري واقعي ايجاد كرد.

چاپ لبخند توليد كننده انواع كارت ويزيت هاي خاص و لاكچري در ايران و اولين مجموعه است كه اقدام به واردات دستگاه هاي پيشرفته چاپ كرده است

سفارش كارت ويزيت خاص : 09353027579


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۷:۲۱ توسط:مجيد موضوع: نظرات (0)