دوربین مداربسته | خرید دوربین مداربسته دوربین مداربسته | خرید دوربین مداربسته .

دوربین مداربسته | خرید دوربین مداربسته

چاپ لبخند مرکز تخصصی چاپ کارت ویزیت لوکس و خاص

 


کارت ویزیت خاص و لاکچری به شما و کسب و کار شما کمک می‌کند تا نسبت به افراد دیگر که کارت ویزیت دارند، خاص تر به نظر برسید. معمولا شرکت ها و افرادی که مشاغل خاص دارند، از این نوع کارت ویزیت لاکچری خاص استفاده میکنند. خاص بودن این نوع کارت ویزیت لوکس را می توان از نوع چاپ ، برش و جنس کاغذ آن تشخیص داد.

کارت ویزیت لاکچری چیست؟

 


کارت ویزیت ها نشان دهنده ی برند شما اطلاعات تماس و نوع محصول و خدماتی را که ارائه میدهید را نشان میدهد و همراه شعار که مفهوم برند را بیان می‌کند. و مهم ترین مسئله در آن ظاهر و زیبایی کار است که مخاطب را ترغیب می کند. که کارت ویزیت را مطالعه کند.

ولی وقتی از کارت ویزیت لاکچری صحبت می کنیم ، از کارت های باکیفیت با ظاهری خاص و شیک صحبت میکنیم که کیفیت کار شما را به مشتریان شما نشان میدهد. همچنین می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا مزیت رقابتی پیدا کند و مردم را وادار کند که شخصاً از شرکت شما بازدید کنند.

از کارت ویزیت خاص و لاکچری معمولا چه افرادی استفاده می کنند؟

کارت ویزیت خاص برای پزشکان

کارت ویزیت لاکچری وکلا

کارت ویزیت خاص عکاسی

کارت ویزیت خاص برای ارایشگاه

کارت ویزیت لاکچری پوشاک

ساده ترین و پرکاربردترین ابزار تبلیغاتی برای معرفی کسب‌ و‌ کار شما یک کارت ویزیت خاص است به طور کلی کارت ویزیت ها به سه شکل عمودی، افقی و مربعی چاپ می شوند. در واقع طراحی صحیح و چاپ مناسب کارت ویزیت خاص نکته‌ای است که همواره باید به آن توجه داشت؛ به طور مثال چگونگی درج اطلاعات، استفاده از لوگوی تجاری، توجه به توناژ رنگی و جنس مناسب آن از موارد حائز اهمیت بوده. افزودن سطح UV، نقره‌کوب و طلاکوب به کارت نیز از دیگر مواردی است که می‌تواند زیبایی ظاهری آن را چندین برابر کند و به شما یک کارت ویزیت لاکچری بدهد.

چاپ کارت ویزیت لاکچری می تواند نگاه ها را به سمت شما جذب کند.

 

کارت ویزیت شیشه ای

کارت ویزیت های مختلفی وجود دارید یکی از جذاب ترین نوع آنها کارت ویزیت transparent و می باشد که در ایران به کارت ویزیت شیشه ای معروف است ترنسپرنت درواقع یعنی نامرئی و قابلیت نمایان شدن اجسام پشت خود را دارید ، اما کارت ویزیت شیشه ای ویزیت شفاف و شیشه ای بسیار کمیاب و پرطرفدار می باشد. استایل خاص این نوع کارت ویزیت باعث افزایش روز افزون طرفدارانش می شود.

ضد آب بودن کارت ویزیت شفاف یکی از ویژگی ها آن است و این نوع کارت ویزیت هیچ گاه شکسته یا کهنه نمی شود یکی از ویژگی ها که باید در نظر بگیرید ماندگاری کارت ویزیت است زیرا ر صورتی که کارت ویزیت نزر افراد باقی بماند و دور انداخته نشود احتمال بازخورد بهتر برای کسب و کار شما را دارد ، قطر کارت ویزیت شیشه ای یا شفاف معمولا 5 میل است و سایزهای مختلف یا استاندارد تولید و چاپ می شود لبه های کارت ویزیت شیشه ای گرد است طوری که در جیب یا کیف افراد مشکل از نظر پارگی ایجاد نکند چاپ لبخند تولید کننده انواع کارت ویزیت های خاص و لاکچری در ایران و اولین مجموعه است که اقدام به واردات دستگاه های پیشرفته چاپ کرده است

 


کارت ویزیت کرافت چیست ؟

کاغذ کرافت نوعی کاغذ با مقاومت بالاست. که از خمیر کاغذ شیمیایی تولید شده‌است.

کاغذ کارت ویزیت کارافت به طور طبیعی قهوه ایی بوده. این کاغذ در ضاخمت های متنوع در بازار موجود است.

به دلیل خاص بود جنس ورنگ کاغذ کارت ویزیت کرافت در طرح ها و ترکیب رنگ های خاص موجود است.

کرافت در زبان آلمانی به معنی قدرت است که نشان دهنده مقاوم بودن کارت ویزیت کرافت است.

در کل محصولاتی که با کاغذ کرافت ساخته می‌شوند به کیفیت بالا شناخته می‌شوند.

 


سفارش کارت ویزیت خاص : 09353027579


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۷:۴۵ توسط:مجید موضوع: نظرات (0)