دوربین مداربسته | خرید دوربین مداربسته دوربین مداربسته | خرید دوربین مداربسته .

دوربین مداربسته | خرید دوربین مداربسته

چاپ لبخند مرکز چاپ کارت ویزیت PVC و پلکسی

 


اگر به دنبال یک کارت ویزیت خاص و لاکچری هستید دو مدل کارت ویزیت را به شما معرفی می کنیم که شاید نظر شما و هر مخاطب دیگر را جلب کند کارت ویزیت پلکسی و PVC

 


کارت ویزیت PVC چیست؟

 


نوعی کارت ویزیت پلاستیکی است که متداول ترین متریالی که برای ساخت آن ها استفاده می شود PVC است. در نتیجه به آن ها کارت ویزیت PVC گفته می شود. PVC مخفف پلی وینیل کلراید است، یک ماده پلاستیکی ارزان قیمت که کارت شناسایی استاندارد از آن ساخته شده است.

 


کارت های PVC، که به طور گسترده به عنوان کارت های پلاستیکی شناخته می شوند، به دلیل سطح صاف، به چاپگرهایی غیر از چاپگرهای جوهر افشان یا لیزری سنتی نیاز دارند. فرایند انتقال حرارت برای کارت ویزیت های پلاستیکی است. این فرایند یک لایه رنگی را روی سطح صاف و پلاستیکی اعمال می کند.

 


هنگامی که سینی کارت جوهر افشان PVC دارید، می توانید روی کارت های PVC جوهر افشان چاپ کنید. کارت های PVC جوهر افشان دارای روکش های خاصی هستند که به آن ها این اجازه را می دهد که جوهر چاپگر شما را جذب کنند.

کارت ویزیت PVC چگونه چاپ می شود؟

کارت ویزیت PVC رنگی با استفاده از طیف رنگی کامل چاپ می شوند. این کارت ها با چاپ دیجیتال، متن و گرافیک کامل رنگی و سپس تزریق این چاپ در دو لایه پلاستیک شفاف ایجاد می شوند. این کار از چاپ محافظت می کند و به کارت اجازه می دهد تا به رنگ مات یا براق باشد و این امکان را می دهد، حتی دقیق ترین گرافیک را ایجاد کرد.

 

 


هر رنگ روی پلاستیک در دمای 400 درجه فارنهایت و همچنین تحت فشار زیادی اعمال می شود تا بهترین چسبندگی به سطح حاصل شود. هر رنگ به صورت جداگانه در طی یک مرحله جدااعمال می شود.

کارت ویزیت PVC استفاده و کاربرد بالایی دارد

از کارت ویزیت PVC می توان برای اهداف بصری یا تعاملی استفاده کرد. مشتریان می توانند از کارت های دارای ماشین آلات یا فناوری دیگر برای ذخیره یا بازیابی اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات تجاری شما استفاده کنند.

 


کارت ویزیت pvc سازگار با محیط زیست است

بسیاری از کارت ویزیت های PVC از مواد بازیافتی ساخته شده و ضایعات کارت های کاغذی در محل های دفن زباله ما را کاهش می دهد. این یک راه عالی برای شرکت شما برای حمایت از محیط زیست و ایجاد یک تصویر مثبت در نظر مشتریان احتمالی شما است.

آیا با چاپ پلکسی آشنایی دارید ؟

چاپ روی پلکسی یکی از رایج ترین انواع چاپ فلت بد می باشد. در این مقاله سعی شده است شما رو با چاپ plexi بیشتر آشنا نماییم. پلکسی یک نوع ماده با ظاهر بسیار شفاف است که شفافیت آن از شیشه هم بیشتر است. این ماده مقاومت خیلی خوبی در مقابل سرما، گرما و نور خورشید دارد.

 


این ویژگی‌ها در کنار مزایای بسیاری که استفاده از این ماده دارد باعث شده تا به عنوان ماده‌ای کاربردی شناخته شود و مخصوصا در صنعت تبلیغات و دکوراسیون از آن بسیار استفاده شود. از پلکسی در ساخت استندهای تبلیغاتی، تریبون‌های سخنرانی، جعبه‌ی گلاس و… استفاده می‌شود.

 


کارت ویزیت پلکسی چیست؟

 


چاپ کارت ویزیت پلسکی : امروزه یکی از متنوع‌ترین و رایج‌ترین نوع چاپ فلت‌بد، چاپ روی پلکسی است. پلکسی نوعی ماده با ظاهری بسیار شفاف است که شفافیت آن گاهی از شیشه هم بیشتر می‌باشد. ورقه‌های پلکسی گلاس، نوعی پلیمر سخت هستند که دارای ویژگی‌هایی چون برون نمایی و مقاومت زیاد بوده و در جاهای مختلفی، مانند عایق صوتی و حرارتی، دکوراسیون، تبلیغات و… کاربرد دارد. اما چیزی که چاپ را متمایز می‌کند، خاصیت انعطاف‌پذیری آن است. چاپ پلکسی گلاس جزء بهترین انتخاب‌ها برای تبلیغات محیطی است. چاپ پلکسی گلاس برای انجام کارهای طراحی علائم، پوسترهای تبلیغاتی یا چاپ عکس در اندازه‌های متفاوت انجام می‌شود.

کاربرد چاپ روی پلکسی

استفاده از پلکسی زیاد است و چاپ بر سطح آن بالاست و علاوه بر استفاده آن در تبلیغات در دکوراسیون داخلی هم از آن استفاده می شود. علاوه‌بر این دو مورد برای موارد بسیار دیگری وجود دارند که در آن به کار برده می‌شود. که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از چاپ گلاس در دکوراسیون داخلی و برای مواردی مانند آسمان مجازی، آکواریوم، سقف کاذب (ابروباد)، پارتیشن بندی، ساخت دکور، تایل سقفی و… . چاپ برای سقف کاذب به این صورت است که می‌توان با طرح‌های آسمان، آسمان مجازی، ابر و باد، آکواریوم، شکوفه، گل و برگ و نقش‌های مدرن دیگر چاپ plexi گلاس را انجام داد و با نورپردازی، تصویری واقعی ایجاد کرد.

چاپ لبخند تولید کننده انواع کارت ویزیت های خاص و لاکچری در ایران و اولین مجموعه است که اقدام به واردات دستگاه های پیشرفته چاپ کرده است

سفارش کارت ویزیت خاص : 09353027579


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۷:۲۱ توسط:مجید موضوع: نظرات (0)